Nieskategoryzowane - Stowarzyszenie Hrubieszowskie

Deklaracja dostępności

1. Wstęp oraz nazwa podmiotu publicznego
Stowarzyszenie Hrubieszowskie „Lepsze Jutro” Lokalna Grupa Działania zwane dalej LGD
(Wołajowice 33, 22-500 Hrubieszów, telefon/fax: 84 696-20-77, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), dąży do zapewnienia dostępności swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: lgdhrubieszow.pl (nie dotyczy stron archiwalnych)


2. Data publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 30.04.2022 r.

3. Dane kontaktowe
W przypadku utrudnień związanych z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Białek, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Można także zadzwonić na numer telefonu 84 696 20 77. Tą samą drogą można złożyć wniosek o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargę na niewystarczające zapewnienie dostępności.


4. Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu następujących niezgodności lub wyłączeń: na stronie znajduje się wiele plików do pobrania, nie wszystkie pliki są w pełni dostępne - może w nich brakować nagłówków lub opisów alternatywnych do zdjęć, tabel, wykresów i grafik.
Ponadto: mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności; dokumenty, stanowiące wydruki z programów zewnętrznych, charakteryzują się niską dostępnością cyfrową; mogą wystąpić również takie sytuacje, które powodują, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na: pochodzenie z różnych źródeł i LGD nie ma uprawnień do edycji i zmiany treści dokumentu; posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany dokumentów;
W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie. Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.
Ułatwienia na stronie internetowej: wyszczególnione elementy nawigacyjne zawierające wyraźny focus w postaci ramki widocznej w trakcie nawigacji za pomocą klawiatury; możliwość powiększenia/pomniejszania wielkości tekstu na stronie z poziomu przeglądarki; uporządkowana przejrzysta struktura strony; artykuły i sekcje zawierają nagłówki ułatwiające nawigację za pomocą klawiatury; treść artykułów, publikacji dostępna jest z poziomu menu uporządkowanego w postaci hierarchicznej listy, menu dostępne również za pomocą skrótów klawiaturowych; strona internetowa dostosowana jest do łatwego powiększania z poziomu przeglądarki.

5. Data sporządzenia Deklaracji Dostępności oraz metoda przygotowania
Oświadczenie sporządzono dnia: 30.04.2022 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez LGD.
6. Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audio deskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot niezwłocznie powiadomi o przyczynach opóźnienia oraz terminie, w którym realizacja żądania będzie możliwa. Termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich.


7. Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Główne skróty klawiaturowe dotyczące poruszania się po strony internetowej:
Tab- przeniesienie do kolejnego elementu na stronie.
Shift+ Tab- przeniesienie do poprzedniego elementu na stronie.
PgUp-przewinięcie strony w górę.
PgDn- przewinięcie strony w dół.
Ctrl+ "+"- powiększenie całej zawartości strony.
Ctrl+ "-"- pomniejszenie całej zawartości strony.
Ctrl+ "0"- przywrócenie normalnego rozmiaru całej zawartości strony.
Home- przejście na górę strony.
End- przejście na dół strony.


8. Dostępność architektoniczna
Biuro Stowarzyszenia Hrubieszowskiego „Lepsze Jutro” Lokalna Grupa Działania znajduje się w budynku przy ulicy Plac Wolności 15 w Hrubieszowie. Do budynku prowadzą dwa wejścia. Wejście główne od strony ulicy Plac Wolności bezpośrednio z chodnika oraz wejście schodami o wysokości ok. 1m znajdujące się z tyłu budynku od parkingu w tzw. podwórku.
Wejście główne prowadzi do budynku przez częściowo przeszklone drzwi, otwierane na zewnątrz a następnie bezpośrednio na klatkę schodową. Wejście z tyłu budynku prowadzi również przez przeszklone drzwi prosto na klatkę schodową. Na drzwiach wejściowych z obydwu stron budynku znajduje się tablica informacyjna zawierająca dane lokalizacyjne biura Stowarzyszenia. Na 1 piętrze znajduje się kolejna tablica zawierająca informację o lokalizacji biura.
W celu dostania się do biura Stowarzyszenia zlokalizowanego na II piętrze budynku należy po wejściu do budynku kierować się schodami w górę. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane są pod numerami 5 i 6 które są umieszczone na drzwiach wejściowych do biura. Budynek nie jest wyposażony w podjazdy dla wózków inwalidzkich, windę ani urządzenia ułatwiające poruszanie się po klatce schodowej (schodołaz), gdy zachodzi taka potrzeba, pracownik schodzi na parter budynku lub wychodzi na zewnątrz w celu obsłużenia interesanta. Toaleta usytuowana jest na korytarzu przed wejściem do biura po lewej stronie (w odległości około  6 metrów od klatki schodowej).
Parking ogólnodostępny zlokalizowano z południowej strony budynku, wjazd od strony ul. Plac Staszica – brak oznaczonych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami.
Budynek Stowarzyszenia nie jest wyposażony w pętlę indukcyjną i domofon.


9. Obsługa osób z niepełnosprawnościami
W celu skorzystania przez osoby zainteresowane z pomocy przy załatwianiu spraw w Stowarzyszeniu Hrubieszowskim „Lepsze Jutro” Lokalna Grupa Działania prosimy o:
• kontakt poprzez inną osobę,
• telefonicznie pod nr 84 696 20 77,
• przesłanie wiadomości faxem pod nr 84 696 20 77,
• przesłanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Stowarzyszenie nie posiada możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.


10. Informacje dodatkowe
LGD nie posiada aplikacji mobilnej

Klauzule informacyjne, RODO

W dniu 25 maja 2018r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych), informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Hrubieszowskie „Lepsze Jutro” Lokalna Grupa Działania” z siedzibą w Wołajowice 33, 22-500 Hrubieszów. W przypadku jakichkolwiek próśb lub pytań dotyczących Pana/Pani danych osobowych, prosimy o kontakt z Administratorem danych – nr tel. 84 696 20 77, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2. Dane będą przetwarzane w celach:

a) związanych z realizacją celów statutowych Stowarzyszenia w stosunku do swoich członków;

b) związanych z procesami rekrutacji kandydatów na pracowników;

c) związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej;

d) związanych z realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2023 w tym m.in. procedury oceny i wyboru wniosków o udzielenie pomocy na realizację operacji, udzielania doradztwa wnioskodawcom, realizacji szkoleń i innych spotkań i wydarzeń.

3. Przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych przez nasze Stowarzyszenie opiera się na:

a) zadaniach Stowarzyszenia jako administratora danych (np. związanych z realizacją celów statutowych Stowarzyszenia),

b) w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz w celu wykonywania podpisanej umowy,

c) obowiązkach wynikających z prawa (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości),

d) obowiązkach wynikających z realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2023 w tym m.in. procedury oceny i wyboru wniosków o udzielenie pomocy na realizację operacji, udzielania doradztwa wnioskodawcom, realizacji szkoleń,

e) zgodzie osób, których dane są przetwarzane – wyłącznie w celu wskazanym w treści udzielonej zgody.

4. Odbiorcami danych osobowych są wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Za odbiorców mogą być uznane:

a) wszelkie krajowe organy administracji publicznej (np. policja, organy kontroli państwowej), organy innych państw członkowskich UE (np. organy powołane do ochrony danych osobowych w innych państwach członkowskich) lub sądy, jeżeli jest to wymagane przez obowiązujące prawo krajowe lub unijne albo na ich żądanie;

b) operatorzy pocztowi,

c) banki w zakresie realizacji płatności,

d) podmioty świadczące na rzecz LGD usługi niezbędne do wykonania zobowiązań nałożonych na LGD przez przepisy prawa,

e) Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego,

f) inne instytucje finansujące projekty realizowane przez Stowarzyszenie.

5. Dane osobowe przechowywane są przez okres:

a) niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3 a – c,

b) nie krótszy niż do 31 grudnia 2028 roku – w przypadku realizacji celu określonego w pkt. 3 d, tj. przetwarzania danych osobowych w celu związanym z realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2016-2023 w tym m.in. procedury oceny i wyboru wniosków o udzielenie pomocy na realizację operacji, udzielania doradztwa wnioskodawcom, realizacji szkoleń i innych spotkań i wydarzeń.

6. Osoba, której dane osobowe przetwarza Administrator danych, posiada prawo do (z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa):

a) dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych);

b) sprostowania danych (zgodnie z art. 16 rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych);

c) usunięcia danych (zgodnie z art. 17 rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych);

d) ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych);

e) przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych);

f) wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych);

g) wycofania zgody w przypadku, gdy Stowarzyszenie uzyskało taką zgodę na przetwarzanie danych osobowych (przy zastrzeżeniu, że wycofanie to nie naruszy zgodności z prawem przetwarzania danych dokonanego przed wycofaniem);

h) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych.

7. Środki zabezpieczające dane osobowe

Pracownicy Stowarzyszenia posiadający upoważnienia do przetwarzania danych osobowych muszą przestrzegać wewnętrznych zasad i procesów związanych z przetwarzaniem danych osobowych w celu ich ochrony i zapewnienia poufności. Są oni również zobowiązani do przestrzegania wszystkich technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa wprowadzonych w celu ochrony danych osobowych.

Zgodnie z zarządzeniem nr 1/2022 Prezesa Stowarzyszenia Hrubieszowskiego „Lepsze Jutro” Lokalna Grupa Działania z dnia 3 stycznia 2022 roku wdrożono Politykę Ochrony Danych Osobowych zawiera ona odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę danych osobowych przed nieuprawnionym, przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, zmianą, niewłaściwym wykorzystaniem, ujawnieniem lub dostępem oraz przed wszelkimi innymi nielegalnymi formami przetwarzania.

8. Dane osobowe nie są przetwarzane przez administratora danych w sposób zautomatyzowany i nie są poddawane profilowaniu.

9. Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich czy organizacji międzynarodowej.

Polityka prywatności, informacja o plikach cookies

Informacje podstawowe - Odwiedzając naszą stronę, na Pani / Pana komputerze lub urządzeniu mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez naszą stronę lub strony, do których się odwołujemy (np. pokazując multimedia, udostępniając linki, itp.)

Po co stosuję się pliki cookies? - Pliki cookies używane są na stronach internetowych ze względu na wygodę użytkowników min.: by jak najlepiej dostosować treści i funkcje oraz wygląd witryny do ich potrzeb, a także w celach statystycznych czy też odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach. Ponadto pliki te mogą zawierać różne informacje o osobach odwiedzających nasze strony WWW i historii jego łączności ze stroną. Dzięki nim, możliwe jest poznanie adresu IP użytkownika, właściciel serwera może sprawdzić, jakiej przeglądarki używa użytkownik i czy nie nastąpiły informacje o błędach podczas wyświetlania strony. Zaznaczyć jednak należy, że dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, a jedynie z komputerem lub urządzeniem połączonym do sieci Internet, na którym pliki cookies zostały zapisane – tzw. adres IP.

Dodatkowe informacje - Zapisywanych na Pani / Pana komputerze lub urządzeniu informacji wysyłanych z naszej strony nie przetwarzamy i nie gromadzimy.

Zmiana ustawień – Może Pani / Pan dokonać zmian ustawień dotyczących ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania na Pani / Pana komputerze lub urządzeniu. Jeśli nie wyłączy Pani / Pan możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z naszych witryn, oznacza to Pani / Pana zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.

Podjęcie decyzji - Jeżeli zdecyduje się Pani / Pan na odrzucenie wszystkich ciasteczek, może stać się utrudnione lub niemożliwe korzystanie z niektórych treści i/lub usług dostępnych na naszej stronie. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania naszej strony.

Wyłączenie plików cookies - Każdy użytkownik może dostosować ustawienia swojej przeglądarki do odpowiadającego mu poziomu ochrony przed plikami cookies, może je też całkowicie zablokować.

Zmiana ustawień plików cookies - Informacje na temat obsługi plików cookies znajdują się w ustawieniach poszczególnych przeglądarek lub na stronach internetowych ich producentów.  Jeśli korzysta Pan / Pani z urządzenia typu: smartfon, tablet, telefon komórkowy itp., prosimy o zapoznanie się z opcjami dotyczącymi ustawień plików cookies w instrukcji lub dokumentacji urządzenia, z którego Pani / Pan korzysta.

Podsumowanie – wszelkie dane otrzymane i zebrane przy pomocy naszych stron internetowych i serwerów je obsługujących przeznaczone są na użytek wyłącznie naszej instytucji nie będą sprzedawane i udostępniane innym podmiotom. Poufność danych może być uchylona ze względu na obowiązujące przepisy prawa (np. w celach dowodowych na polecenie odpowiednich organów).

Kontakt


Stowarzyszenie Hrubieszowskie "Lepsze Jutro" Lokalna Grupa Działania

Adres siedziby: Wołajowice 33, 22-500 Hrubieszów

Adres biura: Plac Wolności 15, 22-500 Hrubieszów

tel.: 84 696 20 77


Biuro czynne:  
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres strony: www.lgdhrubieszow.pl


NIP:
 919-17-58-119

REGON: 060142555

KRS: 0000257006

NR ARIMR: 063030681


NAZWA BANKU: 
Bank Spółdzielczy w Chełmie Filia w Hrubieszowie

NR KONTA: 51 8187 0004 2009 0190 7007 0001

 

Doradztwo dla osób niepełnosprawnych odbywa się w uzgodnionym miejscu, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt. 


ob3

 


Oznaczenie programu Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w obszary wiejskie. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Informacje kontaktowe

Stowarzyszenie Hrubieszowskie
"Lepsze Jutro"
Lokalna Grupa Działania

Wołajowice 33
22-500 Hrubieszów

Adres biura/adres do korespondencji:
Plac Wolności 15
22-500 Hrubieszów
tel.: 84 696 20 77

Biuro czynne:
od poniedziałku do piątku
w godz. 07:30 - 15:30
 

Doradztwo dla osób niepełnosprawnych

odbywa się w uzgodnionym miejscu,

w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

Dostępność cyfrowa

Staramy się aby strona spełniała wymagania ustawy o dostępności cyfrowej stron i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Jeśli znajdziesz jakieś uchybienia powiadom nas o tym.

tel: 84 696 20 77
e-mail: biuro@lgdhrubieszow.pl

Deklaracja dostępności

Zamknij menu
Wróć na początek strony